Плани компанії
Ключовими ринками збуту стануть Північна Америка, Китай і Японія. Тут компанія виступить в ролі «лідера» для інших учасників альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi.
В країнах Південної Америки, країнах АСЕАН (в асоціацію входять десять країн Південно-Східної Азії) та Європі діяльність буде підтримуватися на належному операційному рівні за рахунок коштів альянсу, тобто там компанія стане «послідовником».
Читайте також: «Листи щастя» водіям почнуть приходити в червні. Як буде працювати система
Зростання продажів забезпечать посилення позицій у ключових сегментах, переважно C і D, а також виведення на ринок електромобілів і спорткарів. Всього в найближчі 18 місяців Nissan планує представити 12 нових моделей.
При цьому в Японії частка електрифікованих машин в загальному обсязі має зрости до 60%, а на світовому ринку до 2023 році Nissan хоче щорічно реалізовувати мільйон електрокарів і гібридів e-POWER.
Крім того, у планах Nissan провести масштабну оптимізацію бізнесу. По-перше, компанія піде з Південної Кореї; по-друге, припинить продавати автомобілі під брендом Datsun. Обсяги глобального виробництва знизяться на 20% (до 5,4 млн автомобілів); завантаження заводів збільшиться до 80%.
Закриються два підприємства: майданчики в Іспанії та Індонезії. Модельний ряд скоротиться з 69 до 55 машин. Постійні витрати в рамках стратегії повинні бути зменшені на 300 мільярдів ієн ($2,8 мільярда).