«Видачі карток у нас зменшилися приблизно на 30%. Більша частина потенційних клієнтів удома, вони не хочуть виходити з будинку або щоб до них приходив кур'єр», — поділився банкір.

За його словами, кредитними лімітами зараз користується приблизно 35% клієнтів мобільного банку. «Інші клієнти використовують власні кошти: або відмовилися від кредитного ліміту, або ми їм ліміт не поставили», — пояснив він.

Читайте також: Гороховський розповів, скільки клієнтів перестало обслуговувати кредити під час карантину

Кредитні канікули

Олег Гороховський стверджує, що за кредитними канікулами звернулося зовсім небагато клієнтів monobank. «Вони вимірюються десятками, навіть не сотнями», — додає він.

Наскільки зросте частка кредитів з простроченням 90 днів +, як вважає банкір, поки сказати складно. Багато з тих, хто перестав обслуговувати кредити, зробив це відповідно до рекомендацій Нацбанку.

Читайте також: Гороховський розповів, як стати клієнтом банку онлайн

Як банк буде справлятися з прострочкою

Олег Гороховський розповів, що у банку є спеціальні інструменти для того, щоб управляти портфелем і коригувати свої моделі:

  • По-перше, якщо портфель погіршується, банки формують більше резервів під кредити, які стали «поганими», і це дозволяє розрахуватися з вкладниками. У нас поки збільшення сум відрахування в резерви не було.

  • По-друге, ми можемо коригувати моделі. Якщо ми бачимо, що змінюється якість вхідного потоку, ми збільшуємо відсоток відмов і знижуємо суму затверджених лімітів. Якщо модель поведінкового скорингу показує, що у клієнта погіршився фінансовий стан, ми можемо зменшити суму ліміту, який був встановлений раніше.

Повний текст інтерв'ю з Олегом Гороховським читайте тут.