За словами представника Приватбанку, розміри кредитних лімітів на картках та програм розстрочки, такі як оплата частинами, регулюються з урахуванням економічної ситуації, кредитної історії позичальників та обсягів використання кредитних коштів протягом останніх 6 місяців.
«Для отримання позитивного балансу краще активно користуватись кредитним лімітом, уникати прострочення платежів та зберігати хорошу кредитну історію в інших банках», — порадив Жильцов.
Він також підкреслив, що за законом № 533-IX від 17 березня 2020 року, Приватбанк не нараховує штрафів чи пені у разі прострочення щомісячного платежу.
«Банк пропонує своїм клієнтам індивідуальні програми реструктуризації, що передбачають кредитні канікули та можливість розстрочення платежів», — запевняють у Приваті.
Читайте також: Кредитні канікули під час карантину. Як скористатись і які ризики
Карантинні проблеми клієнтів Приватбанку
Наприкінці березня клієнти Привату почали масово скаржитися, що банк обнуляє кредитні ліміти без попередження та вагомих причин. За кілька днів на сайт прилетіло декілька таких відгуків.
В пресслужбі Приватбанку зазначили, що ріжуть ліміти в інтересах клієнтів. Мовляв, банк не хоче, щоб позичальники залазили в борги, які в майбутньому можуть стати для них непосильним тягарем.
«Розуміючи відповідальність за фінансове здоров'я клієнтів і відповідальність перед вкладниками, Приватбанк буде регулювати обсяги кредитної підтримки українців на рівні, який буде посильним для більшості позичальників», — пояснили там.
Основним інструментом кредитування залишається картка Універсальна, якою користується кожен третій українець.