Карантин, зростаюче в країні безробіття і зниження доходів населення змушують банки ретельніше вибирати позичальників. За словами Євгена Васильцова, в основному Приватбанк концентрується на діючій клієнтській базі, при цьому велику увагу приділяє роботі зі скорингом.
«У нас є свій клієнт, який по скорингу має хороші бали, і ми продовжуємо його кредитувати. Більш ризикових клієнтів ми обмежуємо за сумами. На нових позичальників дивимося з обережністю», – зазначив він.
Читайте також: Карантинні проблеми. В Приватбанку розповіли, чому ріжуть кредитні ліміти
До реструктуризації кредитів готові
За словами Васильцова, Приватбанк ввів кредитні канікули для позичальників і готовий проводити реструктуризацію заборгованості. Відповідні програми вже є. Вони розраховані на клієнтів, які допустили прострочення за кредитом понад 180 днів.
Щоб подати заявку на реструктуризацію, позичальникам не потрібно відвідувати відділення банку. Вони можуть звертатися дистанційно.
«За номером 3700 клієнтам дадуть повну інформацію: що необхідно зробити, які платежі обов'язково внести, а які ми можемо прибрати – штрафи, пеню», – зазначив Васильцов.
Перехід з офлайну в онлайн
У Приватбанку відзначають, що карантин змінив поведінку клієнтів. Зокрема, за три останніх тижні частки онлайн і офлайн оплат частинами за кредитом фактично зрівнялися.
«У нас частка онлайну займала не більше 15%, зараз вона наблизилася до 50%», – уточнив він.
Це підтверджує, що клієнти все більше віддають перевагу банківським онлайн-послуг.