Що це значить для клієнта
Національний банк України підготував для банків ґрунтовні зміни щодо підходів проведення дистанційної ідентифікації та верифікації клієнтів.
Незабаром для відкриття рахунку в новому банку візит у банківське відділення або особиста зустріч з агентом банку стане зайвим кроком.
Читайте також: Рахунок скайпом. Коли банки почнуть приймати клієнтів онлайн
Що це значить для банків
Банки зможуть самостійно обирати необхідну їм модель відповідно до власних бажань, можливостей доопрацювання програмних комплексів та відповідної оцінки ризиків такої діяльності.
У банків буде можливість обрати:
- повноцінні моделі віддаленої ідентифікації та верифікації;
- спрощені моделі, що міститимуть певні ліміти на обсяги операцій та залишків за рахунками клієнтів.
Оформити депозит з підвищеною дохідністю завдяки бонусам від «Мінфіну»
Аналогічні можливості для небанківського сектору
Національний банк працює також над запровадженням аналогічних норм регулювання з питань ідентифікації та верифікації для небанківського фінансового ринку.
Наразі регулятор уже провів низку зустрічей із представниками платіжних систем, операторами мобільного зв’язку, іншими небанківськими фінансовими установами.
Читайте також: НБУ поки не дозволить небанківським фінустановам залучати кошти вкладників
Відповідне регулювання для ідентифікації клієнтів небанківських фінустанов Нацбанк має розробити до 28 липня 2020 року.
Читайте також: НБУ просить Кабмін відкрити обмінники і ломбарди
Раніше повідомлялося
- 28 квітня набирає чинності оновлений закон про фінансовий моніторинг, який дозволяє українським банкам ідентифікувати клієнтів за допомогою відеозв'язку.
Читайте також: Нові правила фінмоніторингу: За що банки будуть блокувати рахунки і «стукати» на клієнтів