Комітет, зокрема, застеріг виробників антисептиків від:

  • стимулювання споживачів до придбання продукції шляхом викладення інформації із використанням похідних від коронавірус/COVID слів та/або візуального зображення вірусу без достатніх підстав;

  • поширення необґрунтованої інформації щодо здатності товару впливати на віруси, у тому числі COVID-19, чи підвищення імунітету;

  • зазначення інформації щодо властивостей засобу, що не відповідає інформації, зазначеній у технологічній документації;

Читайте також: АМКУ застеріг аптеки від «накручування» цін на ліки та маски

  • відсутність або недостатня кількість діючої речовини у складі засобу;

  • поширення оманливої інформації про час ефективної дії, мінімально необхідної кількості засобу тощо;

  • поширення інформації, що засіб знешкоджує конкретний відсоток бактерій (95%, 99%, 99,9% тощо) за відсутності відповідних випробувань;

  • відсутність дозвільних документів, наданих уповноваженими органами.

Штрафи 

У випадку виявлення фактів поширення інформації, яка вводить споживачів в оману, на компанії можуть накласти штраф у розмірі до 5% доходу за попередній рік.