«Наразі дуже важливо підтримати наших клієнтів, — зазначила Рината Березнікова, Заступник Голови Правління Таскомбанку. — Ми, зі свого боку, робимо все можливе, щоб мінімізувати та полегшити фінансовий тягар наших корпоративних VIP-Клієнтів у складний час та продовжуємо надавати кожному нашому Клієнту якісне та своєчасне обслуговування».
Реструктуризації підлягають кредити Клієнтів, які зазнали фінансових труднощів через обмежувальні заходи, пов’язані з пандемією, та не спроможні вчасно обслуговувати кредити.
Якщо ви корпоративний Клієнт Таскомбанку і маєте необхідність реструктурувати діючий кредит, зверніться до вашого персонального менеджера, який відповість на ваші запитання, забезпечить оперативне прийняття рішення та його реалізацію.
Для ініціювання процедури реструктуризації кредиту необхідно надати документи:
- звернення;
- підтвердження фактів суттєвого тимчасового зниження доходів або ж припинення роботи.
З турботою про вас, Таскомбанк пропонує надати документи дистанційно через онлайн-канали Клієнт-Банку, без необхідності візитів у відділення.
Банк індивідуально визначає умови та строк реструктуризації, беручи до уваги економічні потреби кожного з позичальників. Варіанти реструктуризації передбачають створення найбільш вигідних умов для Клієнтів:
- кредитні канікули;
- капіталізація відсоткових платежів;
- пролонгація кредиту;
- відтермінування оплати основної суми заборгованості на визначений строк, тощо.
Банк індивідуально розглядає реструктуризацію кредитів, враховуючи фінансову звітність, поточний стан, вразливість галузі та підприємств до економічної кризи та перспективи їхнього відновлення.