«Наразі дуже важливо підтримати наших клієнтів, — зазначила Рината Березнікова, Заступник Голови Правління Таскомбанку. — Ми, зі свого боку, робимо все можливе, щоб мінімізувати та полегшити фінансовий тягар наших корпоративних VIP-Клієнтів у складний час та продовжуємо надавати кожному нашому Клієнту якісне та своєчасне обслуговування».

Реструктуризації підлягають кредити Клієнтів, які зазнали фінансових труднощів через обмежувальні заходи, пов’язані з пандемією, та не спроможні вчасно обслуговувати кредити.

Якщо ви корпоративний Клієнт Таскомбанку і маєте необхідність реструктурувати діючий кредит, зверніться до вашого персонального менеджера, який відповість на ваші запитання, забезпечить оперативне прийняття рішення та його реалізацію.

Для ініціювання процедури реструктуризації кредиту необхідно надати документи:

  • звернення;
  • підтвердження фактів суттєвого тимчасового зниження доходів або ж припинення роботи.

З турботою про вас, Таскомбанк пропонує надати документи дистанційно через онлайн-канали Клієнт-Банку, без необхідності візитів у відділення.

Банк індивідуально визначає умови та строк реструктуризації, беручи до уваги економічні потреби кожного з позичальників. Варіанти реструктуризації передбачають створення найбільш вигідних умов для Клієнтів:

  • кредитні канікули;
  • капіталізація відсоткових платежів;
  • пролонгація кредиту;
  • відтермінування оплати основної суми заборгованості на визначений строк, тощо.

Банк індивідуально розглядає реструктуризацію кредитів, враховуючи фінансову звітність, поточний стан, вразливість галузі та підприємств до економічної кризи та перспективи їхнього відновлення.