Як розподілилися голоси

Більшість користувачів «Мінфіну» розчаровані новою версією Приват24. В опитуванні взяло участь майже 5,5 тисяч користувачів, але лише кожен третій (32%) схвалив зміни.

Майже половина тих, хто віддали голоси, (48%) оцінила новації негативно.

У ході опитування також з'ясувалося, що 11% клієнтів користується старим банкінгом, а 6% — взагалі не помітили, що з'явилася нова версія.

Всього 4% респондентів повідомили, що не є клієнтами Привату.

Що стало краще

Більшість тих, хто задоволений нововведеннями, відзначили поліпшення дизайну – 41%. Багато хто також вважає, що сервіс став більш зручним – 31%.

15% респондентів вважають, що після оновлення стали кращими всі опції банкінгу.

Всього свою позицію з цього питання висловили 2263 осіб.

Як зазначив у коментарях під опитуванням користувач під ніком 044blog, за кордоном сервіси рівня Приват24 знайти складно. «Реально в других странах и таких сервисов нет. И то, что есть экономит достаточно много времени», — написав він.

Не обійшлося і без порівняння банкінгів Привату і monobank. «Моно более вылизан визуально. Но по функционалу проигрывает. Это нужно признать», — вважає OldJew.

Відвідувач під ніком Kharj вказав на те, що більш зручними стали перекази з картки на картку. Хоча, зізнається він, для інших цілей банкінг і не використовує.

Що стало гірше

Негативну оцінку новій версії банкінгу поставили 3802 людини.

Найчастіше користувачі говорили про те, що сервіс став менш зручним – 42%, а також скаржилися, що у них виникають проблеми пошуку потрібних функцій – 32%.

На думку 12%, абсолютно все в Приват24 стало гіршим.

Найменше скарг було на дизайн банкінгу – 9%, а також на помилки функціоналу – 5%.

На думку користувача під ніком Eugenio Kisselev оновлення лише ускладнило дизайн додатку і тепер на роботу зі звичними функціями потрібно витрачати більше часу.

Tarick висловив невдоволення web-версією Приват24. Мовляв, незрозуміло, куди сховали потрібні функції. «Такое впечатление, что делали для баранов, которые пугаются большого количества менюшек и опций», — пише він.

Користувачі також вказали на помилки, які виникають при роботі з новою версією. «При совершении платежей по реквизитам через новую версию Приват24 не отправляются автоматически квитанции на почту, никак не починят», — пише vadymbanker.

А користувач під ніком Gazzbut поскаржився, що не може сплатити частину комунальних платежів, які зникли з регулярних. Тому їх доводиться вводити вручну.

На те, що стало складніше вносити комунальні платежі, звертає увагу і krv77. «При оплате коммуналки по шаблону в старой версии надо сделать 2 клика + ввод суммы для одного шаблона, в новой же — 5 кликов. При этом окна приложения обновляются, и никак не отмечается, какой платеж уже упал в корзину — можно пропустить», — пише він. Крім того, звертає увагу krv77, новий додаток став використовувати більше трафіку, що може стати проблемою в умовах поганого покриття.

Читачі також звернули увагу на питання безпеки. Користувач Qwerty1999, зазначив, що користується виключно повнофункціональною веб-версією Приват24. «Использую список разрешённых IP-адресов, с которых возможен вход в систему Приват24 с моим логином. Доступное поле ввода этого списка ограничено 50-ю символами, а значит там помещается всего три белых IP-адреса. Мой финансовый номер в сети Киевстар и эта компания пока не предлагают услугу статического IP-адреса за разумные деньги, а значит при использовании мобильного приложения Приват24 на смартфоне с финансовым номером телефона я должен буду отключать фильтрацию IP-адресов и тем самым подвергать свои финансы в Приватбанке излишнему риску», — пояснив він.

Крім того, звертає увагу Qwerty1999, він використовує е-mail-інформування про рух коштів, а при активації мобільного додатку замість нього використовуються push-повідомлення.

«Фішки» не знадобилися

Одне з нововведень оновленого банкінгу – додатковий функціонал. Проте, як показало опитування, більшості відвідувачів «Мінфіну» вони не сподобалися. З 3561 осіб, що проголосували, 54% сказали, що ніякі новинки їм не потрібні.

Про те, що користувалися різними новими «фічами», повідомили лише 14%. Ще 10% відзначили автоматичне формування шаблонів, а 8% — зміну дизайну карти в додатку.

6% респондентів сказали, що прив'язали до Приват24 картку іншого банку і скористалися випуском віртуальної карти. Ще 2% поповнювали Kyiv Smart Card.

Питання про найголовніше

Читачі також розповіли, які функції Приват24 вони вважають найважливішими. Своєю думкою з цього питання поділилися 4262 осіб.

Більшість з них (43%) вказали, що їм важливі різні функції. Для 19% — головне переказ грошей на інші рахунки, для 16% — оплата комунальних платежів. Ще 14% хочуть стежити за балансом і рухом грошей.

Незважаючи на безліч критичних зауважень, Приват24 залишається найпопулярнішим банкінгом в Україні. Станом на кінець минулого року у нього було 10 млн активних користувачів.

При значному кредиті довіри у банку є можливість виправити недоліки і підвищити лояльність клієнтів. Або ж почекати, доки незадоволені користувачі просто звикнуть до оновлень.

Олексій Писарев