У чому принцип нової схеми пролонгації від Мілоан?

Головна особливість нової системи пролонгування кредитів онлайн на Miloan в тому, що відтепер позичальники можуть поступово погашати частину тіла кредиту, а не тільки сплачувати нараховані за певний термін відсотки.

Таким чином, процес продовження онлайн кредиту буде більш орієнтований саме на інтереси позичальників. Згідно з дослідженнями, проведеними компанією, понад 60% позичальників не встигають погасити кредит вчасно, з них близько 15% йдуть в «вічну» пролонгацію, кожен раз попадаючи до боргової ями.

Особливості пролонгації Мілоан

Загальноприйнята схема пролонгації українських МФО проста: наприклад, клієнт бере кредит на 1000 гривень і вчасно не встигає його погасити. За 7 днів кредиту йому нараховується відсоток — 200 гривень. Оформлюючи пролонгацію, позичальник погашає 200 гривень відсотків + певну суму комісії за послуги пролонгації.

За підсумком заборгованість залишається 1000 гривень, строк продовжується ще на 7 днів, після закінчення яких клієнт буде все також повинен 1200 гривень.

У відповідності до нової системи Мілоан, сума оплати за пролонгацію буде складатися з 3 компонентів:

  • частини тіла кредиту;

  • частини нарахованих відсотків;

  • фіксованої комісії за послуги.

Таким чином, після пролонгації відсотки будуть нараховуватися вже на меншу суму тіла кредиту.

Якщо після закінчення терміну клієнт не зможе погасити онлайн-кредит, то при пролонгації йому потрібно буде сплатити вже меншу суму. Відповідно до такої схеми, позичальник зможе поступово погасити борг повністю, а не оплачувати кожен раз лише відсотки, залишаючи за собою однакову суму боргу.

Свідоме кредитування з Miloan

Керівництво компанії Miloan аргументує запровадження такої схеми пролонгації тим, що у 2020 році мікрофінансові компанії повинні бути орієнтовані на підтримку інтересу клієнтів, надання більш лояльного сервісу, збереження безпеки як своїх клієнтів, так і ринку МФО в цілому.

«Мікрофінансові компанії, в першу чергу, повинні приносити користь людям, адже довіра клієнтів — одна з найважливіших складових будь-якого бізнесу», — коментує генеральний директор компанії.