Чому критикують КМДА
-
В АМКУ надходили скарги від городян на розмір комісій, який бере при обслуговуванні «Картки киянина» Ощадбанк — єдиний банк, що обслуговує проект.
-
В результаті перевірки з'ясувалося, що в 2016-2018 роках в КМДА з пропозиціями про співпрацю за проектом зверталися Укргазбанк і Приватбанк. Проте вони тривалий час не отримували відповіді від КМДА.
-
З грудня 2018 року «Картка киянина» була перейменована в «Муніципальну карту „Картка киянина“. Тоді ж обов'язки по обслуговуванню проекту і залученню партнерів були покладені на комунальне підприємство „Головний інформаційно-обчислювальний центр“. Але і після цього картку киянина продовжив обслуговувати тільки Ощадбанк.
Читайте також: Оновлена Картка киянина: що змінилося
-
На думку АМКУ, цими діями столична влада створила умови для обслуговування клієнтів тільки в одному банку, тим самим пільговики міста позбулися права обирати інший банк.
-
Комітет порекомендував КМДА та КП „Гіоц“ не допускати порушення встановлених строків розгляду таких пропозицій, передбачених законодавством.
-
Крім того, КМДА зобов'язана не допускати порушення термінів для узгодження пропозицій про залучення до проекту інших банків.