Сумарна вартість ста найдорожчих національних торгових марок перевищує $6,2 млрд.

Хто лідирує в топ-100

Трійка лідерів рейтингу за рік не змінилася:

  • Моршинська — $550 млн
  • Нова пошта — $310 млн
  • Rozetka — $302 млн.

В сотні найдорожчих — 15 новачків. Причому IT-бренд Grammarly з першої спроби зайняв одразу 12-місце з вартістю $150 млн.

Як рахували

Вартість кожного бренду розраховувала компанія MPP Consulting.

Методологія оцінки заснована на фінансових результатах компаній — власників марок, а також на факторах, які можуть впливати на вартість бренду — географічне покриття продажів, технологічна складова, продукція, що випускається, а також інвестпривабливість галузі.

 Інвестування з заставними гарантіями від Cronvest