Що говорять у компанії

  • У цьому році очікується участь в акції 500 млн чоловік.

  • Розпродаж ще не закінчений, в минулому році продажі в цей день зрівнялися з $31 млрд, у 2017 — становили $25,3 млрд, а в 2016 — $17,8 млрд.

Що відомо про свято «День холостяка»

  • У 2009 році компанія Alibaba запропонувала святкувати День холостяка всім тим, хто не відзначає День Святого Валентина.

  • Зараз в цей день відбуваються найбільші інтернет-розпродажі, які за даними агентства Bloomberg, приносять більший прибуток, ніж розпродажі в «Чорну п'ятницю» і «Кіберпонеділок», який приходить слідом.

  • В цей день розпродажу можна придбати товари понад 180 тисячі брендів, в тому числі і від таких провідних технологічних компаній як Xaomi, Apple і Dyson.

  • У 2017 році Alibaba вперше вийшов з розпродажами на західний ринок, коли через мобільний додаток товари компанії почали купувати у США і Великобританії.

Нагадаємо, в 2018 році за перші 85 секунд розпродажі китайська компанія заробила один мільярд доларів, а до кінця години — заробіток сайту становив вже 10 млрд доларів.