Що загрожує компанії

«Інакше компанія — банкрут. А це не дуже добре», — сказав Криклій.

Він зазначив, що МАУ обговорює графік погашення боргів з Украерорухом.

«Самі ініціювали цей графік, вже почали виплати. Зі свого боку, вони анонсували, що закривають усі збиткові рейси, в основному на азіатський регіон, і сконцентруються на прибуткових напрямах, щоб змінити свою фінансову модель», — додав Криклій.

Читайте також: Суд скасував 60-мільйонні вимоги до податкової МАУ Коломойського

З приводу компенсації МАУ та іншим авіакомпаніям за заборону на польоти в Росію, міністр відповів, що це – політичне питання.

«Такі речі можуть вирішуватися тільки на політичному рівні. По-друге, на це потрібно знаходити кошти в бюджеті. Думати про це — одне, а знаходити на це гроші, великі гроші — це інше», — зазначив Криклій.

 Карти для тих, хто часто буває за кордоном

Нагадаємо, напередодні МАУ заявила про значне скорочення польотної програми і закриття частини маршрутів з 16 листопада. Скорочення програми польотів обумовлено необхідністю оптимізації витрат авіакомпанії і повернення її в зону беззбитковості.

Читайте також: В МАУ розповіли, що буде з цінами на квитки

Що відомо про збитки

  • В 2018 році збитки МАУ склали 2,7 млрд грн, що у 8,9 рази більше ніж у попередньому році (304,51 млн грн).
  • Співвласник МАУ Арон Майберг вважає, що збитки МАУ багато в чому обумовлені прорахунками політики в авіаційній галузі. За його словами, за 5 років авіакомпанія переплатила $216 млн через необхідність обльоту повітряного простору Сходу України, Криму і території РФ, високих акцизів на авіаційне паливо і завищені ставки на аеронавігаційне обслуговування.
  • МАУ заборгувала державі близько 300 млн грн зі сплати в авіаційний спецфонд.