Компанія Mastercard отримала в минулому кварталі виручку в більшому розмірі, ніж очікували аналітики. Показник склав 4,5 мільярда доларів завдяки покупкам клієнтів в інтернеті, повідомляє lblv.com.

Істотне зростання покупок в онлайн-магазинах сприяло підвищенню виручки і прибутку Мастеркард в третьому квартальному періоді. Так, на 15% збільшилася виручка платіжного сервісу в річному співвідношенні, склавши 4,5 мільярда доларів. Експерти очікували зростання до 4,2 мільярда доларів.

Порівняно з показником за третій квартал 2018-го, чистий прибуток збільшився на 11% – до 2,1 мільярда доларів, а в розрахунку на акцію – до 2,07 долара. На 18% виріс скоригований прибуток компанії. Показник збільшився до 2,2 мільярда доларів.

За минулий квартал акціонери Мастеркард отримали 1,8 мільярда доларів від зворотного викупу акцій і 335 мільйонів доларів у вигляді дивідендних виплат.

Кількість онлайн-платежів зростає

У третьому кварталі платіжний сервіс обробив 28,2 мільярда транзакцій, що перевищує минулорічний показник на 22%. Кількість платежів у США збільшилась на 12%, а у європейських країнах – на 31,4%.

Керівництво Mastercard зазначає, що підвищення таких показників як виручка і прибуток відбулось завдяки сервісу click-to-pay, за допомогою якого здійснюються онлайн-покупки. Він стає все більш популярним серед користувачів і збільшує кількість транзакцій за кредитками Мастеркард.

Думка експертів

Фінансові показники компанії за третій квартал показали здатність Mastercard не лише триматися на плаву, а й зростати в умовах зниження економіки. Фахівці lblv.com прогнозують зростання акцій на 14%. Аналітики вважають, що можна очікувати підвищення вартості цінних паперів до 315 доларів за штуку. Компанія фіксує прогрес у здійсненні довгострокових планів, які будуть сприяти зростанню фінансових показників, як мінімум, у найближчі три роки.

Александер Чорний, фінансовий аналітик LBLV.ru