За його словами, зараз самий обговорюваний закон про РРО.

«Він (закон — ред.) передбачає, що кожна покупка отримує фіскальний номер. Для нас це можливість зазирнути в чек покупця. Коли банки «побачать чеки» — це відкриє величезні можливості для маркетингу. І не тільки маркетингу, але й для більш точного розуміння поведінки клієнтів», — відзначає банкір.

Читайте також: Що чекає ФОПів: закон про РРО вступить в силу через півроку

Горохівський каже, що завдяки цьому, банк зможе пропонувати клієнтові активності, які більше зацікавлять клієнта.

«Сьогодні, наприклад, я не можу зробити кешбек від Coca-Cola, тому що не бачу чек і не знаю, що в кошику покупця лежить цей продукт. А так я міг би домовитися з Coca-Cola і всі клієнти, які купують цей напій, могли б отримувати кешбек. Як у нас буде працювати фіскалізація і які форми вона прийме складно сказати, але закон про РРО правильний. Питання в тому, щоб він не приводив до покарань, а до можливостей. Важлива правильна імплементація», — розповів Гороховський.

Читайте також: Податкова у смартфоні: найбільший виклик — РРО

Контекст

  • 17 жовтня президент Володимир Зеленський підписав законопроекти №1053-1 і N1073 про застосування РРО в торгівлі, громадському харчуванні та сфері послуг для детінізації розрахунків.

  • З 1 січня 2021 року касові апарати повинні використовувати, в тому числі, всі ФОПи 2-4 груп.

Читайте також: monobank змінив правила зарахування кешбеку та миль для VIP-карток

 Замовити карту monobank онлайн