Що це значить
- Нове рішення забезпечується NuDetect — платформою прозорої перевірки користувача від NuData, компанія Mastercard.
- Проект планується реалізувати до кінця 2019 року.
Що це дасть
- NuDetect дозволить онлайн-банкінгу та мобільному додатку Приват24 перевіряти клієнтів за їх унікальною поведінкою при взаємодії з пристроями або додатками.
- Рішення аналізує сотні сигналів, включаючи характеристики пристрою, пасивні біометричні та поведінкові показники. Потім — порівнює їх зі способом поведінки користувача в минулому.
Поведінкова аутентифікація та «пасивна» біометрія є новітніми технологіями для перевірки користувачів за їхньою поведінкою, а NuDetect — піонером в цій області. Технологія NuDetect допомагає організаціям в усьому світі перевіряти особу клієнтів, використовуючи їх природну поведінку при взаємодії в інтернеті.
Читайте також: Коли запрацює новий Приват24 і які нові «фішки»
Рішення забезпечує ненав'язливу безперервну аутентифікацію, воно невидиме і не вимагає попередньої реєстрації.
Користувачеві не потрібно виконувати будь-які додаткові дії, окрім тих, які він зазвичай робить, використовуючи свій акаунт. Поведінкові дані таких взаємодій аналізуються в режимі реального часу, щоб забезпечити достовірну оцінку ризиків користувачів — це допомагає компаніям запобігти потенційним вторгненням і атакам.
Читайте також: Юрій Батхін: Грань між фізичним та цифровим світом розмивається
Інформація, що ідентифікує особу, не зберігається, і дані ніколи не будуть доступні хакерам.
Платформа NuDetect вже впроваджена в Північній Америці, Латинській Америці та Європі. В грудні 2018, в період активного шопінгу, NuData допомогла ритейлерам виявити понад 1 мільярда неправомірних цифрових операцій і зупинити 99% шахрайських атак, заощадивши торговцям в усьому світі понад 500 мільйонів доларів.
Що відомо
- 12 вересня стало відомо, що ПриватБанк і Visa повідомили про запуск в Україні системи біометричної оплати покупок FacePay24 для роздрібних торгових мереж.
- 12 вересня Приватбанк презентував новий продукт — віртуальну картку.
- 13 вересня Приватбанк оголосив про запуск «кольорової» лінійки масових платіжних карток Mastercard, які замінять картки традиційного для банку дизайну.
- Приват запустив функцію оплати в інтернет-магазинах без введення номерів карток