«З ID.3 для концерну дійсно починається нова епоха: у Volkswagen розраховують, що до середини сторіччя автомобілі взагалі не будуть впливати на вміст вуглекислого газу в атмосфері», — йдеться в повідомленні.
Модель ID.3 опинилася первістком VW, побудованим на новій архітектурі – спеціально розробленій платформі MEB.
Начинка
- Всі VW ID.3 отримають один електромотор, максимальна швидкість до 160 км/год. Відрізнятися версії будуть ємністю батарей і, як наслідок, запасом ходу і швидкістю зарядки.
- Базова версія отримає 45-кіловатний блок акумуляторів і можливість проїхати до 330 км, середню забезпечать акумуляторами на 58 квтг і запасом ходу до 420 км.
- Найдорожчий ID.3 буде оснащуватися 77-кіловатною батареєю і зможе проїхати без підзарядки до 550 км — навіть більше, ніж Porsche Taycan.
У VW підтвердили, що вартість базової модифікації електромобіля не перевищить 30 тисяч євро: на думку виробника, це можна порівняти з цінами традиційних хетч.
Поставки ID.3 європейським покупцям почнуться в середині наступного року, але ще навесні стверджувалося, що версія 1st користується небувалим попитом.