Запуск новацій збігся з днем початку роботи Мегабанку в Ромнах. Тож колектив відділення вітали не лише з новосіллям, а й із третьою річницею успішної діяльності. На урочистості завітали як постійні клієнти, так і колеги з Охтирки, Конотопа, обласного центру та Харкова. Після перерізання символічної червоної стрічки на вході відразу розпочалося дружнє спілкування. При цьому було що сказати і банкірам, і клієнтам.

— Наше глобальне завдання в тому, щоб відвідувач, залишаючи Мегабанк, відчував позитивні емоції і, звичайно ж, згодом давав позитивну характеристику банку. Сьогодні значну роль починає відігравати сервіс, який має різні складові: це і зручний, зрозумілий продукт, і доступно викладена інформація, і швидкість обслуговування, і комфортне перебування у відділенні, і ще багато важливих деталей, — наголосив Андрій Онопко, заступник голови правління Мегабанку. — Модернізація одного відділення — захід недешевий, але банк готовий витрачати ці гроші, незважаючи на те, що ця інвестиція не дає моментального фінансового результату. Фактично — це вкладення в репутацію.

— Ми намагаємося охопити послугами нашого банку якомога більше людей, зробити обслуговування приємним, а вирішення всіх питань — максимально швидким, — зазначив директор Сумського центрального регіонального відділення Мегабанку Володимир Мартиненко. — Дуже важливо, щоб жителі Роменщини могли легко та зручно користуватися послугами установи, яка успішно працює на ринку України вже понад 29 років. Тож під час вибору місця в першу чергу орієнтувалися на зручність клієнтів: простора будівля в центрі, буквально за кілька кроків автобусна зупинка.

— Вже три роки користуюся послугами Мегабанку й не жалкую, що перейшла сюди з іншої фінансової установи. Планую і далі співпрацювати саме з вами, — мовила роменка Анна Іванівна.

Учасники урочистостей бажали працівникам відділення нових здобутків, а клієнтам Мегабанку — успішно користуватися всім спектром банківських послуг.