Для зручного обслуговування клієнтів з порушеннями опорно-рухового апарату і зору у відділенні передбачено:
∙ банкомат та інформаційно-платіжні термінали з маркуванням клавіатури, роз’ємом для навушників або вбудованими слухавками та програмою керування голосом
∙ тактильну плитку
∙ кнопку виклику менеджера
∙ понижені касові вікна.
Для якісного обслуговування клієнтів з порушеннями слуху співробітники інклюзивного відділення пройшли навчання основам жестової мови.
«Наше відділення не лише інклюзивне. Це найбільше відділення банку в місті, яке може обслужити понад півтисячі відвідувачів щодня. Ми раді всім нашим клієнтам! Хочемо, щоб вони знали, що ми чекаємо на них. У нас буде комфортно всім – і мамам з дітьми, і людям з порушеннями зору чи слуху, і клієнтам на візках. Великим і малим клієнтам. До речі, спеціально для обслуговування внутрішньо переміщених осіб створено окрему зону. Завдяки спеціально розробленим технічним рішенням кожен клієнт Ощадбанку зможе скористатись широким спектром банківських послуг – від оплати комунальних послуг до кредитування бізнесу. Впевнена, що з відкриттям цього відділення Ощадбанк стане ще доступнішим та сучаснішим», – зазначила Світлана Яківчик, начальник Донецького облуправління Ощадбанку.
На базі таких відділень збираються інклюзивні клуби, проводяться тренінги Inclusive Friendly для співробітників банку, клієнтів та партнерів з державних та комерційних компаній. У своїй роботі з розвитку інклюзії в Україні Ощадбанк співпрацює з провідними громадськими організаціями та об’єднаннями, які опікуються людьми з інвалідністю: Національною асамблеєю осіб з інвалідністю України, ГО «Бачити серцем», «Відчуй», «Право на щастя», Fight for right та ін.