Що це дасть

«Сьогодні, за різними даними, близько третини населення не користується фінансовими послугами. Ми хочемо, щоб такі послуги були доступними для громадян, адже саме вони є кінцевими клієнтами Національного банку, і в захисті їхніх прав ми безпосередньо зацікавлені», — повідомив Смолій.

Із цією метою НБУ створив підрозділ, який буде захищати права споживачів фінансових послуг та зробить надання фінансових послуг комфортним.

Читайте також: Нацбанк буде співпрацювати з Держцентром кіберзахисту

У червні, в ході Форуму з фінансової інклюзії, Яків Смолій пояснював, що НБУ, як і раніше, буде розглядати скарги людей. Але тепер ця робота буде більш системною. Ланцюг «скарга — реакція — зміна нормативних актів» стане коротшим і ефективнішим. Це, за його словами, дозволить зменшити кількість непорозумінь між банками та їхніми клієнтами, збільшити інформування останніх і привчити фінансовий сектор реагувати на питання і зауваження клієнтів.