Найбільшою популярністю у клієнтів користуються авто-, іпотечні, «теплі кредити» та кредитні картки.
«Розширення роздрібного кредитування – один з наших пріоритетів. У 2018 році Ощад успішно запустив нові кредитні продукти і напрями для фізичних осіб. Наприклад, практично з нуля банк стартував в автокредитуванні, вийшовши в поточному році на друге місце, здобув лідерські позиції в іпотечному кредитуванні на вторинному ринку та розпочав іпотечне кредитування на первиному ринку. У 2019 році зміцнюємо позиції, залучаємо нових партнерів, розширюємо коло клієнтів», – зазначив Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку.
Читайте також: Пишного призначили головою «Ощадбанку» ще на 5 років
З початку року банк видав 1700 автокредитів на загальну суму понад 800 млн. грн., що за кількістю дорівнює результату 2018 року загалом.
Також Ощадбанк зміцнив позиції і на ринку іпотечного кредитування з часткою в 35% ринку. У І півріччі 2019 році укладено більше 500 угод на суму понад 250 млн. грн.
Читайте також: Ощадбанк став приватним, але залишився державним. Як це можливо
Один з найпопулярніших на сьогодні продуктів – кредитна картка. Ощадбанк запустив «Мою кредитку» в 2018 році. На сьогодні видано більше 700 тис. таких карток загальним лімітом понад 7 млрд. грн.
На термомодернізацію домівок Ощад з початку року виділив 12,5 тис. кредитів на загальну суму понад 414,4 млн. грн.