В цьому місяці приз дістався користувач з ніком Phaha за відгук «Як криворучки з Приватбанку кидають людей на гроші».
Все почалося з того, що клієнту знадобилися готівкові євро, які він планував зняти з валютної інтернет-карти Приватбанку через касу. Для консультації Phaha звернувся до підтримки Приват24. Оператор відповіла, що така операція неможлива, і запропонувала альтернативний варіант: відкрити віртуальну карту в євро і вже з неї зняти готівку в касі.
«Дальше я конвертировал свои кровно заработанные гривнюшки в евро, совершив перевод на виртуальную карту с комиссией в 100+ грн. Возник вопрос: «а как снять теперь евро?». За ответом пошел все в тот же чат, где тот же консультант сразу же ответила, что предоставила мне неправдивую информацию, за что дико извиняется. Конечно, доверие к такому консультанту нет, а потому провел контрольный звонок в контакт-центр, где мне подтвердили, что нельзя снять евро с виртуальной карты. Так что теперь эти еврики снова нужно конвертировать в гривны. Конечно, комиссия все та же, да и не стоит забывать о курсовой разнице» — описує ситуацію клієнт Приватбанку.
У Приватбанку на проблему відреагували дуже оперативно: в той же день повернули комісію і курсові різниці на карту. А також написали, що знімати кошти в касі з віртуальної карти можна. Для цього достатньо мати при собі фінансовий телефон, прив'язаний до карткового рахунку.
Як пояснив клієнту оператор Приватбанку, віртуальна карта – це новий продукт, умови якого не завжди знають навіть самі співробітники банку.
Як стати учасником програми «Найкращий відгук місяця»
- Зареєструватися на сайті «Мінфіну».
- Залишити реальний відгук, який стосується обслуговування в діючому банку. Наші модератори ретельно перевіряють всі відгуки на достовірність.
Більше про правила «Кращого відгуку місяця» читайте тут.