Що це значить

  • Податок буде стосуватися компаній, у яких річний оборот у всьому світі становить мінімум 750 млн євро, продажі у Франції — на 25 млн євро.
  • У першу чергу це продажі в сфері таргетованої реклами, роботи платформ для електронної торгівлі тощо.

Передбачається, що закон принесе бюджету країни близько 400 млн євро в рік.

Читайте також: Facebook погодився заплатити 5 мільярдів штрафу за витік даних

Франція стала першою країною світу, де введено такий податок, хоча подібні заходи розглядають уряду Австрії, Італії, Британії, Польщі та інших країн.

Раніше Єврокомісія заявляла, що традиційний бізнес платить близько 23% з прибутку в ЄС, але інтернет-компанії платять податки в країні, де інкорпоровані, а в країнах присутності обходяться 8-9%. Французький уряд наголошував, що податки повинні базуватися не тільки на фізичній присутності, а й на цифровій.

Уряд США критикував такий хід і повідомив, що проведе розслідування про те, чи не дискримінує чи це рішення американські компанії.