Що пропонують
«Треба і деякі мости зробити платними. Більшість мостів будуються протягом 15 років. Наприклад, Подільсько-Воскресенський міст у Києві або запорізький. Це довгобуди, які забирають гроші з місцевого бюджету», — сказав Довгань.
Для прикладу він запропонував розглянути американську модель.
«Даємо це приватному підряднику. Підрядник зводить прозоре фінансування, ми його погоджуємо, підписуємо і далі він просто бере плату за проїзд...», — пояснив заступник міністра.
Читайте також: Омелян розповів, скільки мільярдів виділять на дороги наступного року
При цьому він додав, що передусім потрібно переходити до платних доріг.
«Це треба робити терміново, і в першу чергу почати з Кільцевої дороги Києва, оскільки вона переповнена і люди часто їздять по узбіччю. Одеська траса також переповнена», — зазначив Довгань.
Кращі кредитні картки для водіїв
За оцінками Мінінфраструктури, всього на будівництво доріг в Україні в межах Національної транспортної стратегії до 2030 року потрібно закласти 50 млрд євро.
«Якщо буде постійне фінансування, ми виходимо десь на 35 млрд євро з держбюджету. Решта 15 млрд повинен надати приватний інвестор», — зазначив заступник міністра.
Нагадаємо, в 2020 році в Україні розпочнеться будівництво першої платної дороги зі Львова до польського Краковець у рамках проекту GO Highway. Проїзд по першій в Україні платній дорозі зі Львова до польського Краков може коштувати 2-3 гривні за кілометр.