Загальна виручка сервісів
У 2019 році користувачі App Store витратили 25,5 млрд дол, Google Play — 14,2 млрд дол.
При цьому магазин додатків від Apple приносить на 80% більше виручки, але зростає повільніше. Його прибутковість за рік зросла на 13,2% проти 19,6% в Google Play.
Читайте також: Google заробив майже 5 мільярдів на новинному контенті
Аналітики зазначають, що одним із чинників, що вплинули на динаміку App Store, стало уповільнення зростання в Китаї, а також робота Netflix — одного з провідних додатків на платформі по виручці.
Стрімінговий сервіс відключив оформлення передплати через додаток, щоб уникнути комісії Apple. Тепер оплатити передплату можна лише на сайті.
Скільки заробили додатки
У першому півріччі 2019 року Netflix виручив через App Store 339 млн дол і опустився на другу сходинку за цим показником серед неігрових проектів.
Лідирує Tinder — за перший рік роботи додатку для знайомств було оформлено транзакцій з його скачування на 497 млн дол.
На третьому місці Tencent Video — відеосервіс з Китаю заробив 278 млн дол.
Щодо завантаження додатків, то, як зазначають аналітики, найчастіше скачують WhatsApp Messenger і Facebook. На четверте місце вийшов TikTok, який обійшов Instagram.
Читайте також: Обсяг прибутку ринку відеоігор в Україні зросте на 13% — аналітики
У цілому статистика кількості завантажень в App Store незначно впала, в Google Play — зросла на 16,4%.
Витрати на ігри в 2019 році зросли, лише в першому півріччі поточного року вони піднялися на 11,3%. В App Store на ігри витратили 17,6 млрд дол, в Google Play — 12 млрд дол. Лідирують Honor of Kings, Fate/Grand Order, Monster Strike, Candy Crush Saga і PUBG Mobile.