Причини

«Партнерство з великим європейським телекомом, перемоги в різних престижних стартап-конкурсах підбурювали нас, а наявність користувачів, які повірили в нас і оформили попереднє замовлення на продукт, вели вперед. Але зараз прийшло усвідомлення, що ми вже перепробували все, що могли, щоб побудувати компанію, запустити масове виробництво і доставити продукцію нашим користувачам. Але не досягли успіху», — пише співзасновник стартапу.

Спочатку проект отримав інвестиції під enterprise-рішення, але керівництво зрозуміло, що так розробка буде йти повільно і є ризик, що гроші закінчаться. Стартап перезапустився і сконцентрувався на кінцевих споживачах і проблемах економії електроенергії. Але і цей продукт довести до масового виробництва не вийшло.

Читайте також: Київ увійшов до топ-35 найбільших стартап-міст світу

«Після невдачі з залученням інвестицій в Дубаї ми вирішили запустити еквіті-краудфандінг в Лондоні на платформі Syndycate Room. Але ми не досягли успіху в цьому. Вкрай складно було переконати інвесторів вкладати в компанію, у якої за останні два роки майже не було продажів», — розповідає Пасічник.

З лютого 2019 року керівництво намагалося продати компанію, що дозволило б повернути гроші покупцям та частково покрити вкладення інвесторів. Але угоду з продажу укласти не вдалося.

Найближчими тижнями Ecoisme призначать менеджера з ліквідації. Він оцінить все матеріальне та інтелектуальне майно компанії і буде займатися поверненням грошей кредиторам.