За його словами, з розвитком інтернет-торгівлі за останні роки обсяг сірої продукції зростає більш швидкими темпами, ніж при традиційній торгівлі.

Найчастіше сірий імпорт зустрічається в інноваційних категоріях, адже купівля цих товарів в основному здійснюється через інтернет, стверджує він.

«Це не завжди підроблена продукція. Це може бути офіційна продукція, придбана десь за кордоном, з якої були сплачені податки за кордоном та відшкодовані витрати на митниці з тієї сторони, і заведена в Україну нелегальним шляхом. Більш того, покупець не може захистити свої права у разі необхідності», — додає Гонтар.

За оцінками гендиректора Philips Україна, можливість зростання компанії за рахунок боротьби з «сірим» імпортом може досягати до 30%.

«Сірий» імпорт – це велика загроза і небезпека для розвитку економіки і нашої індустрії. На нашу думку, ідентифікація продавця є важливим кроком у цьому русі», — вважає Гонтар.