Виробники автомобілів побоялися, що раніше очікуваний «Брексіт без угоди» може призвести до порушення ланцюгів постачань, тому заводи закрилися. Спочатку передбачалося, що вихід Великобританії з ЄС відбудеться 29 березня.
Станом на сьогоднішній день, лідери держав-членів ЄС домовилися про відстрочку Брексіта до 31 жовтня. Це ще більше вплинуло на економічну невизначеність у країні, але при цьому дало надію на те, що Brexit відбудеться усе ж після підписання угоди.
Автовиробники не встигли скоригувати свої плани, оскільки інформація про відстрочку з'явилася занадто пізно. Як повідомило SMMT, в результаті цього стався спад виробництва. Негативно на ситуації також відбилася напруженість на світовому ринку.
Майк Хоуз, що займає в SMMT посаду виконавчого директора, зазначив, що невизначеність щодо виходу Великобританії із ЄС призвела до витрат і потрясінь для автовиробників і зайнятих у сфері автопрому людей. Також він наголосив на тому, що очікування «Брексіта без угоди» призвело до зниження інвестицій, зменшення робочих місць і підриву репутації країни в цілому, що тягне за собою спад національної економіки.
Сфера автовиробництва займає 9% від усього виробничого обсягу Великобританії, яка знаходиться на п’ятій позиції в рейтингу найбільших світових економік, зазначає lblv.com.
Владислав Папуш, фінансовий аналітик LBLV.ru