Що відомо
«Хочемо розширити співпрацю з нинішніми клієнтами і збільшити клієнтську базу за рахунок нових компаній. У 2019 році частка МСБ в наших активах і пасивах буде рости», — розповів Франческо Лупо.
Для таких компаній банк формуватиме окремі бізнес-пропозиції та спеціалізовані продукти.
Топ-менеджер уточнив, що стратегія банку в цілому передбачає зростання активів в корпоративному бізнесі. «Плануємо залучити кращі великі корпоративні підприємства та основні транснаціональні компанії», — уточнив Франческо Лупо.
Читайте також: Рейтинг стійкості за 1 квартал 2019 року: мінус один банк
Банк буде фінансувати ланцюжок поставок великих вітчизняних і міжнародних компаній. «Спочатку ми зосередимося на роботі з клієнтами в Києві, Дніпрі, Львові та Харкові, потім — в Одесі. У наші плани входить робота з основними галузями, такими як сільське господарство, причому не тільки з виробниками, а й з трейдерами, а також з телекомунікаційними, фармацевтичними та логістичними компаніями, FMCG і IT-сектору. Вивчаємо можливість роботи з виробниками відновлюваної енергії: ми віримо, що в Україні цей напрям буде розвиватися », — розповів Франческо Лупо.