Для порівняння, у 2008 році сума страхових премій компанії AXA Страхування склала 188 млн грн, виплати склали більше 88 мільйонів.
Сума страхових премій за перший квартал 2019 року склала 281 млн грн, частка цього виду страхування в загальному портфелі дорівнює 53%
Компанія постійно вдосконалює сервіси автострахування, пропонуючи клієнтам кілька видів КАСКО, в залежності від потреб кожного клієнта.
- КАСКО «Все включено» — поліс, який покриває усі можливі риски, серед яких викрадення, ДТП, крадіжки майна з авто, пошкодження зловмисниками або тваринами на дорозі, пожежа, град і інші.
- КАСКО «Light» — спрощений варіант покриття, клієнт може розраховувати на відшкодування збитків в межах дійсної вартості автомобіля внаслідок його викрадення, пошкодження в результаті ДТП або стихійних лих.
- КАСКО «Smart» — поліс нового покоління, згідно з яким водій повинен використовувати в машині спеціальний електронний пристрій, що контролює стиль водіння. Програма допомагає вдосконалювати свої навички і зменшує ризик аварійних ситуацій. З полісом КАСКО Smart можна отримати знижку від 5 до 30% протягом першого року страхування.
- КАСКО «Прямий Захист» — програма страхування, договір по якій оформляється разом з полісом ОСЦПВ. Власник поліса «Прямий захист» може розраховувати на відшкодування збитків в межах 100 тис. грн, завданих його автомобілю в результаті ДТП, в якому немає його провини, безпосередньо від АХА, тобто без звернення до страхової компанії винуватця ДТП.
Який би продукт КАСКО від АХА Страхування він вибере клієнт, він буде мати можливість користуватися таким перевагами, як швидкість виплати і якість послуг.
Задоволеність клієнтів сервісом компанія залишається на високому рівні 92%. «AXA Страхування» – єдина компанія, що використовує Тransparent Customer Feedback, сервіс, що дозволяє відразу після врегулювання оцінити якість послуг компанії по 5-зіркового шкалою. Відгуки з'являються на сайті компанії в режимі реального часу. Адмініструє процес збирання і перевірку відгуків незалежна компанія eKomi «The Feedback Company», європейський лідер в області роботи зі зворотним зв'язком клієнтів.