Сума зібраних страхових премій «АХА Страхування» за 3 місяці 2019 року становить понад 525 млн грн, що на 13 % більше порівняно з минулим роком. Кількість договорів страхування становить понад 389 тис, що на 16% більше, ніж у 2018 році.
Одним з найбільш пріоритетних сегментів залишається страхування КАСКО, сума страхових премій з цього виду зросла на 17% порівняно з результатами 2018 року. У програмах страхування майна премії зросли на 4%, у добровільному медичному страхуванні — на 10%, в сегменті туристичного страхування – на 41%.
Загальний обсяг страхових виплат у першому кварталі 2019 року зріс на 4% і склав близько 242 млн грн за підсумками 12 місяців 2018 року. З них виплати фізичним особам склали понад 178 млн грн.
Задоволеність клієнтів сервісом залишається на високому рівні 92%. «AXA Страхування» – єдина компанія, що використовує Тransparent Customer Feedback, сервіс, що дозволяє відразу після врегулювання оцінити якість послуг компанії по 5-зіркового шкалою. Відгуки з'являються на сайті компанії в режимі реального часу. Адмініструє процес збирання і перевірку відгуків незалежна компанія eKomi «The Feedback Company», європейський лідер в області роботи зі зворотним зв'язком клієнтів.
Андрій Перетяжко, Перший віце-президент «AXA Страхування», зазначає: «Ми успішно почали 2019 рік і плануємо тримати таку високу планку протягом усього року. Ми з оптимізмом дивимося в майбутнє і абсолютно впевнені, що фінансові й стратегічні цілі 2019 року будуть досягнуті в повному обсязі».