Олена у липні 2018 року взяла кредит в Альфа-Банку на суму 20 000 грн. На додачу їй видали кредитну карту з лімітом 5000 грн — як обов'язкову умова при оформленні кредиту. У лютому 2019 року, коли кредит вже було закрито, клієнтка отримала повідомлення, що повинна сплатити штраф і платіж по кредитній карті у розмірі 470 грн. «Ніхто з працівників банку не пояснив, що у цьому банку, навіть якщо клієнт не користується карткою, він зобов'язаний платити щомісячний платіж за обслуговування розрахункового рахунку. А тим більше, що на заборгованість в 50 грн може бути нараховано штраф у розмірі 400 грн» — пише Олена.

Клієнтка звернулася в колл-центр, де її попросили сплатити 50 грн за обслуговування рахунку та закрити кредитну карту. Пообіцяли списати штраф. Олена виконала всі домовленості і ситуація виглядала вирішеною.

Однак на початку березня клієнтці зателефонували з банку і сказали, що потрібно терміново внести 400 грн боргу по кредитній карті. «Коли я почала пояснювати, що всі свої зобов'язання перед банком виконала, почався крик, хамство і образи. За два тижні я вислухала від працівників колл-центру банку масу версій. Кожен день мені телефонували, вимагали сплатити борг, надходили погрози щодо внесення мене до реєстру злісних неплатників, хоча я виплатила кредит раніше терміну, про накладення нового штрафу, зняття грошей з моїх карток в інших банках і т.д. Я написала звернення до керівництва банку, чекаю відповіді „- описала свої поневіряння Олена. Проблема вирішилася тільки після публікації відгуку на сайті “Мінфіну».

Система random.org визначила двох переможців

Кожен з них отримає по 1 000 грн. У розіграші брали участь 353 підтверджених модераторами відгуки, які клієнти банків залишили на сайті «Мінфіну» у березні.

Перший приз виграла ще одна клієнтка Альфа-Банку, Вероніка з Києва. І знову мова йде про плутанину і некомпетентність персоналу. Ось як описує ситуацію Вероніка: «Хтось перевипустив мою картку в СЛОВ'ЯНСЬКУ, а я, на секундочку, з Києва. Так вони мені доводили, що це я телефонувала. А наприкінці мене взагалі обрадували, що за картку я ще повинна заплатити. І забрати на Саксаганського 44. Нехай йдуть у вас вчитися оператори, а то кажуть і не знають навіть, що за такою адресою немає відділення ».

Другий приз отримала Маргарита — клієнтка Ощадбанку, яка поскаржилася на повільне обслуговування.

Нагадуємо: у розіграші беруть участь як негативні, так і позитивні коментарі, які стосуються діючих платоспроможних банків. Перед публікацією усі відгуки проходять попередню модерацію: не підтверджені фактами коментарі відсіваються.

Залишайте свої відгуки про обслуговування в банках і отримуйте грошові призи від «Мінфіну»! Умови акції читайте тут.