Як реагують мобільні оператори

Мобільні оператори по-різному відреагували на рішення АМКУ.

  • Зокрема, Vodafone Україна офіційно з 22 березня вніс зміни в більшість своїх тарифних планів, змінивши розрахунковий період із чотирьох тижнів на один місяць.
  • При цьому ще ряд тарифних планів оператора переведені в архів, а за іншими тарифними планами з 4-тижневим розрахунковим періодом компанія планує прийняти рішення найближчим часом.
  • Київстар обстоює свої позиції щодо чотиритижневого розрахункового періоду, хоча, по суті, визнає, що його внутрішні правила надання телекомунікаційних послуг не розмежовують повністю поняття абонплати та плати за пакет послуг.
  • Компанія lifecell з моменту відкриття справи не надала комітету додаткової аргументації на підтвердження своєї позиції, яка полягає в тому, що оператор може змінювати розрахунковий період.

Процишен також зазначила: відповідною постановою Кабміну встановлено, що «розрахунковим періодом є поточний календарний місяць» без прив'язки до абонплати.

Читайте також: У lifecell з'явиться тарифний план за 40 грн

Водночас постанова передбачає можливість операторів змінювати / встановлювати тарифи, наповненість тарифного плану конкретним переліком послуг, а також термін дії тарифних планів або послуг.