Що сталося

  • Клієнти платіжних сервісів Fondy і WayForPay вже кілька днів відчувають труднощі із зарахуванням грошей на рахунки Приватбанку.
  • В адміністраціях сервісів не пояснюють причину, але рекомендують тимчасово виводити кошти на рахунки інших банків, якщо такі є.
  • Проблема в першу чергу актуальна для рахунків, відкритих на ФОП, в тому числі інтернет-магазинів.
  • Платежі не блокуються, але при спробі перевести кошти на розрахунковий рахунок в Приватбанк, банк повертає їх назад на рахунки платіжної системи. Ні в Fondy, ні в WayForPay не знають причин, по яких не проходять перекази.

 Замовити кредитну картку Приватбанку

Що кажуть в банку

  • Банк тимчасово призупинив обслуговування операцій з даною системою до вирішення питань, пов'язаних з процедурами комплайнс.
  • У банку не уточнили передбачуваних термінів зняття обмежень.
  • Також не відповіли, про які конкретно питання і процедури йдеться.