Згідно з дослідженням, в 2019 році цей показник досягне 209 млн доларів.

Що це означає

  • У 2023 році чат-боти допоможуть банкам заощадити 862 млн годин, що еквівалентно майже півмільйона років роботи.
  • Чат-боти можуть знизити надмірні експлуатаційні витрати у фінансових послугах, вирішуючи проблеми клієнтів повністю автоматично. Це допоможе досягти майже 3% рівня успішно вирішених питань в банківській сфері без участі людини протягом 2019-2023 року.
  • Інтеграція чат-ботів у додатки для мобільного банкінгу стане домінуючим каналом спілкування між клієнтом і банком, на частку якого припадуть 79% успішних взаємодій в 2023 році.

Нагадаємо, що таку ж функцію хоче внести і український Ощадбанк.