Розробники зазначили, що перші клієнти зможуть скористатися послугою безкоштовно вже навесні 2019 року.
Незважаючи на активне зростання онлайн-комерції, українці досі вважають за краще традиційний спосіб покупок. Згідно з даними GfK, оффлайн-продажу становлять 80% від загального обсягу покупок в Україні.
При цьому немає необхідних інструментів для проведення аналізу поведінки оффлайн-клієнтів. Через це рітейлери не можуть вибудувати грамотну маркетингову стратегію.
Якщо продавці зможуть аналізувати поведінку як онлайн, так і офлайн-покупців, ефективність цих стратегій покращиться Pulsior Pulsior є програмою, яка впроваджується в POS-термінали, і за допомогою електронних чеків збирає дані про офлайн-покупців.
Що це дасть
- Продавці можуть отримувати інформацію про всіх клієнтів. Офлайн-покупець в свою чергу отримає посилання на електронний чек в месенджер або SMS.
- Після переходу за цим посиланням, сервіс інтегрує дані про здійснену покупку в профайл клієнта. У профайлі буде зберігатися інформація про всі покупки в магазині. Ці дані будуть використовуватися для аналізу та формування стратегії.
- Також електронний чек буде включати в себе рекламу, інформацію про акції та знижки для більш тісного спілкування з клієнтами.
- Розробники впевнені, що їх сервіс допоможе значно збільшити кількість клієнтів.