За офіційними даними ДФС, станом на 25 листопада минулого року в Україні перебувало близько 640 тисяч авто, які потребували розмитнення. За період пільгового періоду була розмитнена лише шоста частина з них.
Старі машини становлять небезпеку для екології. «По-перше, це ризик забруднення повітря. Автомобілі, яким 15 років та більше, мають більш високі показники викидів забруднюючих речовин, ніж сучасні авто.
По-друге, старі машини швидко ламаються і постає питання, що з ними робити далі. Належної системи утилізації автомобілів в Україні немає», — розповідає еколог та президент Всеукраїнської громадської організації «Жива планета» Світлана Берзіна.
Хочете економити на паливі - замовляйте картку онлайн
А от бюджет від нових законів точно виграв.
Читайте також: Останній шанс: 22 лютого «євробляхи» розмитнюватимуть до півночі
За даними ДФС за розмитнення євроблях в останні три місяці вже заплатили понад 12 мільярдів гривень. Це навіть більше ніж очікували автори законопроекту.
Раніше «Мінфін» писав, що власники автомобілів на єврономерах, які не оформлять українську реєстрацію до 24 травня 2019 року, повинні будуть або вивезти їх з України, або продати на запчастини.