У січні клієнти банків залишили на сайті «Мінфіну» 309 відгуків. Ми дякуємо усім, хто докладно і об'єктивно ділиться своїм досвідом з іншими читачами.
Нижче — історія нашої переможниці, жительки міста Рівне, яка 21 січня спробувала оплатити комунальні послуги у відділенні Ощадбанку. Наводимо скорочений відгук.
«Внесла купюри готівкою, тут на екрані мигнуло: «З технічних причин операцію не проведено...», екран повернувся на головну, чекає наступних клієнтів і, зауважу, в робочому стані. Ні запитань вже до мене, ні відповідей, ні чеків про оплату звичайно ж. Відразу звернулася до персоналу — виявилося не все так просто… Якщо картки банку немає, то нічого не допоможе. В примусовому порядку (це так виходить насправді, якщо називати речі своїми іменами) оформила картку, бо готівку, яку я закинула в термінал неможливо повернути, — зниклі кошти повертаються лише на картковий рахунок. Заповнила бланк для розслідування моєї справи. Завірили на словах, що термінал вже розінкасували і питання вирішиться швидко» — описала свою ситуацію клієнтка. 23 січня банк відповів, що «термін повернення коштів до 45 днів, але на практиці відбувається значно швидше». Питання на цей момент ще не вирішене.
«Я не маю претензій до персоналу, адже розумію — такі правила. Але ж що далі робити? Комунальні послуги не сплачені, кошти за них не відомо ще де, грошей для повторних оплат теж немає. До того ж, перечитавши пару листів-прохань допомогти в аналогічних або схожих питаннях, складається враження, що це може бути замкнене коло — точних термінів повернення коштів не знаєш, сума виявляється теж невідомо чи зійдеться із заявленою і т.п. Відчуваю себе, ніби мене циганка на базарі пограбувала, а оточуючі розводять руками — ну що ж всяке буває, треба бути уважнішою. Шановний Мій Банк.Моя Країна, невже не можна такі питання оперативніше вирішувати, хоча б в триденний термін?» — звертається до представників Ощадбанку клієнтка.
Система random.org визначила ще двох переможців
Кожен з них отримає по 1 000 гривень. До участі у розіграші приймаються всі підтверджені модераторами відгуки, як позитивні, так і негативні. Відгук може бути будь-якої довжини, головна вимога — чітка аргументація оцінки банку.
Першу тисячу гривень отримала Віра — ще одна клієнтка Ощадбанку. У своїй заявці вона розповіла, що зверталася до банку ще 3 січня у зв'язку з втратою документів для отримання соцвиплат. У відділенні попросили вказати додаткові дані і номер телефону, тож клієнтка відправила їх по електронній пошті 4 січня. «Дуже хочеться отримати відповідь, адже з вини працівників я до теперішнього часу матеріальної допомоги не отримую» — написала 15 січня Віра. Відповідь банку така: «Як зазначалося раніше, для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, необхідно, щоб Ви надали в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону». Заявку наразі не закрито.
Другу переможницю розіграшу звати Тетяною, вона клієнтка ПУМБ. Серед озвучених претензій до банку — постійні проблеми у процесі оплати з карти, а також труднощі з комунікацією. «Через некоректну роботу вашої системи вже майже 10 вашим дівчатам відомі всі мої ідентифікаційні дані. Це верх безвідповідальності — сьогодні вони працюють у вас — завтра невідомо. При такому рівні «секретності» питання розкрадання з карт клієнтів — усього лише справа часу „- обурена ситуацією Тетяна.
Залишайте свої відгуки щодо обслуговування в банку і отримуйте грошові призи від «Мінфіну»! Умови акції читайте тут.