«Нова Пошта і Пост Фінанс не обмежують клієнтів — вони можуть платити будь-якими картами будь-яких банків. Обмеження вводять тільки банки", — заявили в компанії.
Там стверджують, що в ситуації винні самі банки, які беруть комісії з клієнтів. «Ми просили їх піти своїм же клієнтам назустріч, і цього не робити. Більшість банків погодилася, а деякі — відмовилися і заблокували розрахунки за рахунок кредитних коштів», — повідомила прес-служба Нова Пошта «Мінфіну».
У компанії підкреслюють, що всі оплати на користь юросіб проходять за принципом еквайрингу, а перекази P2P використовуються тільки в тому випадку, якщо кінцевий одержувач грошей — фізична особа. «Проведення транзакцій між фізособами — законно, як з точки зору законодавства України, так і з точки зору міжнародних платіжних систем MasterCard і Visa».
Читайте також: Приватбанк та monobank проти Нова Пошта: скандал «під ялинку»
За інформацією прес-служби, компанії Нова Пошта і Пост Фінанс не стягують додаткових комісій з клієнтів. «Ми за прозорі і зрозумілі тарифи і оплати. Тому нам довелося встановити спеціальні таблички у відділеннях Нова Пошта і зробити оповіщення в мобільному додатку, щоб захистити клієнтів від несподіваних платежів», — кажуть в прес-службі.
Чому виник конфлікт
Як повідомляв «Мінфін», співзасновник monobank Олег Гороховський нещодавно повідомив на своїй сторінці у Facebook, що Нова Пошта відмовилася приймати до оплати картки Приватбанку і monobank.
Кредитка з кешбеком від monobank. Замовити
За словами Гороховського, при сплаті післяоплатного платежу на «Нова Пошта» клієнти банків несуть додаткові витрати. В цьому випадку платіж проходить як P2P-переказ. Якщо він проводиться за рахунок кредитних коштів, банк стягує з клієнтів комісію — 4%.
Що зробили банки
І Приватбанк і monobank ввели обмеження для своїх клієнтів, щоб убезпечити їх від додаткових комісій. З 14 грудня Приватбанк почав блокувати оплати за рахунок кредитних коштів в деяких POS-терміналах, щоб ті не несли додаткових витрат.
Таким же чином вчинив і monobank.