Обіцяється, що вперше його покажуть на одній з виставок, яка пройде в 2019 році в Каліфорнії. А продажі стартують в США з 2020 року.

Шведський виробник говорить, що за базу для створення «коротконосого» електротягача буде взята модель регіонального тягача Volvo VNR, а трансмісія запозичена у 27-тонної електричної вантажівки Volvo FE Electric. Також в його конструкції будуть використані напрацювання і технології дочірньої компанії Volvo — Volvo Buses, яка до сьогоднішнього дня вже побудувала понад 4 000 електрифікованих автобусів.

Поки про електротягач Volvo VNR Electric відомо небагато. Заявлено, що він буде оснащений двома електромоторами сукупної потужності 370 кВт, батареєю ємністю 200-300 кВт * год, що забезпечує запас ходу до 200 км (а ось тут нюанс — у вантажівки Tesla Semi автономність становить під 1 000 км), можливістю швидкісної зарядки потужністю 150 кВт і 2-ступінчастою коробкою передач.

На думку компанії, такі електротягачі будуть не тільки чистою, а й повністю безшумною альтернативою сучасним важким машинам на ДВЗ. Вони ідеально підійдуть для здійснення регіональних, тобто місцевих перевезень.

Створення моделей Volvo VNR Electric є частиною проекту LIGHTS, в рамках якого кілька десятків європейських і американських компаній обмінюються один з одним технологіями для спільного впровадження екологічних ініціатив в транспортну та логістичну галузі. Згодом багато з напрацювань даного проекту будуть проходити випробування і впроваджуватися на території США.