Що це дасть?

  • Це дозволяє підвищити продажі і ефективність рекламних кампаній.
  • Система Weezmo перетворює звичайні чеки в електронні, і дані офлайн-покупки можна інтегрувати з онлайн-профілем споживача.
  • Це дозволяє налаштовувати персоналізовані рекламні кампанії з високим рівнем конверсії та відстежувати їх ROI по офлайн-продажам

На кого розрахована?

  • Технологія буде особливо цікава рітейлерам (від гіпермаркетів до невеликих магазинів), у яких, на відміну від e-commerce, немає інструментів для аналітики покупок клієнта, його інтересів і бажань.

Як буде працювати?

  • Щоб система запрацювала, достатньо встановити plug&play на касу (це займе до 10 хвилин).
  • Математична модель, на якій грунтується предиктивна аналітика, аналізує чеки, історію покупок, спеціальні чинники і споживчу поведінку онлайн.
  • Якщо клієнт вибирає електронний чек, то касир просто вводить мобільний номер, і посилання на чек відправляється покупцеві за допомогою sms.
  • Також електронний чек можна відправляти на пошту, в месенджери або використовувати інші способи, які зручні бізнесу.
  • Дані транзакції відображаються в кабінеті бізнесу, клієнт отримує cookies-файл, і відбувається об'єднання даних про офлайн-покупки онлайн-даними покупця.
  • Можна здійснювати персоналізацію купівельного досвіду. У споживачів має бути одне місце зберігання квитанцій. Це допоможе при обліку особистих і бізнес-витрат.
  • Сервіс пропонує зручний аналіз того, на які товари споживач найчастіше витрачає гроші.