У компанії також зазначили, у разі непідтвердження трансакції банком, кошти повертаються на рахунки клієнтів.

У разі, якщо заявлена операція залишилася без результату, клієнти сервісу можуть звернутися:

  • за телефоном: 044 591 19 88
  • електронною адресою: booking@uz.gov.ua
  • Skype: uz_booking

«Просимо вибачення у пасажирів за тимчасові незручності, що виникли через значне навантаження на систему. Приміром, лише у період з 19 до 20 години через сервіс booking.uz.gov.ua успішно було придбано 18 тисяч квитків. Тоді як у середньому за годину через онлайн-систему продається 2 тисячі квитків», повідомили в компанії.

Нагадаємо, через навантаження на онлайн-систему Укрзалізниці з продажу квитків, компанія тимчасово обмежила роботу онлайн-продажу квитків на потяги. Було накладено обмеження в 140 сесій в секунду.