Одяг і взуття

Українці не затягують з такими придбаннями. 50% відбуваються протягом дня, ще 30% — протягом тижня. Інформацію найчастіше знаходять на сайтах магазинів і виробників.

Онлайн пошук, 96% якого припадає Google, посів друге місце.

33% людей використовують для пошуку смартфони. У віковому сегмент 16-24 років показник вище — 47% mobile-only користувачів. Найчастіше шукають, перебуваючи вдома (перед сном), на роботі і в дорозі.

В інтернеті купляють 30% одягу і взуття. 82% замовлень роблять через сайти, з них 59% оплачуються заздалегідь. Кожне третє онлайн-замовлення розміщують (36%) і оплачують (35%) зі смартфона.

При покупці в офлайні, 39% покупців використовували онлайн-інструменти для вивчення товару. Також, 28% українців потрапляють категорію ROPO-користувачів (Research Online — Purchase Offline), які спочатку шукають в мережі, а потім купують в офлайні. 38% споживачів використовують смартфон під час візиту в магазин — в основному, щоб порівнювати ціни.

Від повного переходу в онлайн людей відштовхує неможливість примірки — на це поскаржилися 64% споживачів. 40% зручніше зайти в магазин, 38% людей не готові чекати доставку.

Оформіть кредитну карту онлайн в Україні і робіть онланй-покупки 

Телевізори

Половину телевізорів купують протягом тижня після прийняття рішення. Також 50% покупців спочатку шукають інформацію про товар в Google. На другому місці за популярністю залишаються консультації в магазині, а також інформація на сайтах-агрегаторах — у обох методів по 48%. На третьому місці — сайти виробників ТВ і магазинів (44%).

56% телевізорів купують онлайн. 35% офлайн-покупців — з сегмента ROPO. Найбільше відштовхує від онлайн-покупок відсутність можливості особисто протестувати модель.

Ноутбуки

Ці товари українці вибирають усвідомлено. 38% покупців вибирають ноутбук більше місяця, 22% — від тижня до 30 днів, 21% вирішують до тижня. 19% людей вирішують спонтанно — вибирають ноутбуки в день покупки.

На онлайн припадають 55% покупок. ROPO користувачів більше, ніж в інших категоріях — 36%.

Онлайн-покупці спираються на три джерела інформації:

  • сайти порівняння цін — 51%;
  • пошукові системи — 50%;
  • сайти магазинів і виробників — 48%.

Під час візиту в магазин, 53% користуються смартфоном — шукають відгуки і уточнюють характеристики. При цьому, 70% впевнені, що для онлайн-покупок зручніше використовувати інші платформи і пристрої.