Чат-бот доступний за ім’ям @Oschadbot. На черзі – запуск чат-боту в Messenger Facebook.
У першу чергу віртуальний помічник пропонує скористатись сервісами самообслуговування для держателів платіжних карток.
Стандартний перелік сервісів
- перевірка балансу карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
- замовлення виписки на електронну скриньку;
- перевірка стану заборгованості за картковим рахунком;
- блокування/активація картки;
- зняття блокування через невірне введення ПІН-коду;
- зняття ліміту;
- уточнення статусу доставки картки;
- активація можливості зняття готівки без картки;
- підключення SMS-банкінгу;
- перевірка статусу картки та останньої трансакції;
- продовження терміну дії картки;
- перевірка статусу грошового переказу.
Читайте також: Рожкова радить Ощадбанку переглянути бізнес-модель
Нагадаємо, в січні 2018 року на сайті Ощадбанку запрацював чат-бот – онлайн-помічник.