Як заохотити користувачів взаємодіяти з вашою компанією та споживати послуги частіше? Як підвищити лояльність клієнтів до вашого продукту та бренду? Про Customer Engagement and Retention for B2C and SaaS companies — поговоримо?

Дізнаємося:

  • Мультиканальні retention-кампанії (e-mail, push, sms).
  • Як правильно налаштувати процес, яка команда і процеси для цього потрібні.
  • Сегментація: принципи та інструменти.
  • Messaging: як відрізнити хороше повідомлення від поганого.
  • Реактивація або як повернути прихильність клієнтів.

Cпікери:

  • Paul Levchuk, Head of Growth Учим английский с Preply.com
  • Dmitry Spuntik, CEO & Founder eSputnik.com — Система Автоматизации Маркетинга
  • Dima Grebennikov, Product Marketing Manager Crello/Depositphotos

Модератор: Valeriy Grabko, COO PromoRepublic

План зустрічі:

Cases overview — 20-хвилинні прикладні доповіді запрошених спікерів, котрі поділяться досвідом, помилками та інсайтами.

Interactive session — переходимо від теорії до практики. Будьте готові презентувати власний челендж аудиторії та отримай фідбек від учасників дискусії. Спільними зусиллями ефективне рішення точно знайдеться.

Networking — спілкуємося та розширюємо коло знайомств серед колег по цеху.

Коли: 21 листопада (середа), 19-21:00.

Де: UNIT.Core Hall, B1, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка «Мотоциклетний завод»).

Квитки тут.

350 UAH

Організатори UNIT.City та PromoRepublic.

Читачам minfin.com.ua знижка – 15 % по промокоду: UNIT4Treeum