Як заохотити користувачів взаємодіяти з вашою компанією та споживати послуги частіше? Як підвищити лояльність клієнтів до вашого продукту та бренду? Про Customer Engagement and Retention for B2C and SaaS companies — поговоримо?
Дізнаємося:
- Мультиканальні retention-кампанії (e-mail, push, sms).
- Як правильно налаштувати процес, яка команда і процеси для цього потрібні.
- Сегментація: принципи та інструменти.
- Messaging: як відрізнити хороше повідомлення від поганого.
- Реактивація або як повернути прихильність клієнтів.
Cпікери:
- Paul Levchuk, Head of Growth Учим английский с Preply.com
- Dmitry Spuntik, CEO & Founder eSputnik.com — Система Автоматизации Маркетинга
- Dima Grebennikov, Product Marketing Manager Crello/Depositphotos
Модератор: Valeriy Grabko, COO PromoRepublic
План зустрічі:
Cases overview — 20-хвилинні прикладні доповіді запрошених спікерів, котрі поділяться досвідом, помилками та інсайтами.
Interactive session — переходимо від теорії до практики. Будьте готові презентувати власний челендж аудиторії та отримай фідбек від учасників дискусії. Спільними зусиллями ефективне рішення точно знайдеться.
Networking — спілкуємося та розширюємо коло знайомств серед колег по цеху.
Коли: 21 листопада (середа), 19-21:00.
Де: UNIT.Core Hall, B1, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка «Мотоциклетний завод»).
350 UAH
Організатори UNIT.City та PromoRepublic.
Читачам minfin.com.ua знижка – 15 % по промокоду: UNIT4Treeum