«Компанія активно співпрацює з правоохоронними органами, направляє по кожному випадку виявленого та можливого шахрайства заяви до поліції», — зазначили в Moneyveo.

У компанії зазначили, що видають кредити тільки фізичним особам на особисті потреби. Про жодні підприємців мова не йде. В кожному випадку проводиться перевірка обставин укладення кредитного договору онлайн.

Як тільки виникають сумніви, що саме конкретний позичальник особисто брав кредит — кредит списується не чекаючи перевірки правохоронними органами, заява до органів направляється одночасно для встановлення особи шахрая.

У всіх 100% таких випадків в УБКІ, МБКІ, ПВБКІ направляється інформація письмово з проханням змінити кредиту історію особи, яка стала жертвою шахрайства.

У Moneyveo зазначили, що випадків шахрайства співробітниками компанії не зафіксовано.

«Ми посилили систему внутрішньої скорингової системи. Ми використовуємо послугу скорингу від провідних телеком-провайдерів – Київстар та Vodafone. Ми оперативно створили сайт antifraud.moneyveo.ua, на якому кожен, хто вважає, що став жертвою шахрайства може залишити свої дані і ми зв`яжемось з ним. Ми першими в Україні запустили сервіс (додаток) по верифікації даних платіжних карток Instantor (bank API provider). Такого не має жодна фінансова установа країни», — зазначили в компанії.

Крім того, в компанії дали кілька порад, як не стати жертвою шахраїв:

  • Якщо ваші персональні дані розміщені на відкритих ресурсах, то рекомендується перевіряти доцільність цього розміщення.
  • Важливо зазначити, що має місце легкодоступность персональних даних у відкритих джерелах, якими можуть скористатися злочинці.
  • Якщо ваші дані потрібні замовникам тендерів, як учасника тендеру, рекомендується уважно вивчати, які саме документи запитує замовник, а якщо що — звертатися в поліцію.