Ця тенденція триває з третього кварталу 2015 року в споживчому сегменті та з другого кварталу 2016 року – в іпотечному. Але, на думку респондентів, у третьому кварталі цього року попит серед населення зростав повільніше, ніж у попередні три квартали.
Найвагомішими факторами збільшення попиту клієнтів банків на споживчі кредити стали покращення споживчих настроїв та підвищення витрат на товари тривалого вжитку. При цьому якщо у двох попередніх кварталах головними рушіями попиту банки називали скорочення заощаджень домогосподарств та доступність кредитів від інших фінустанов, то у третьому кварталі ці фактори вже не відігравали значної ролі.
Драйвером попиту бізнесу на позикові ресурси банки називають зростання потреб підприємств у коштах на поповнення оборотного капіталу, проведення реструктуризації боргів, а також залучення коштів на інвестиційні потреби.