ПУМБ навів статистику, згідно з якою 85% українських власників смартфонів користуються месенджером Viber, 44% — Faсebook Messenger, 32% — Skype, 20% — WhatsApp, 11% — Telegram.
Директор операційного сервісного центру ПУМБ Михайло Сергієнко пояснив, чому після Viber другим в їх портфелі «цифрових банків» виявився Telegram, що займає останнє місце в цьому ренкінгу, а не Faсebook Messenger.
Отримати «Бонус до депозиту» від ПУМБ
«Telegram на останньому місці з використання і популярності. Але зараз пішов в production (виробництво), тільки тому що це було найлегше. Людина, яка не в режимі full-time (робочий тиждень) витратила два дні, але реально там роботи буквально на 3-4 години, щоб повторити функціонал, тому що це quick win (швидкий виграш)», — сказав Сергієнко.
З месенджером соцмережі Faсebook складніше.
«У Faсebook Messenger складніше просто повторити меню. У них інший принцип побудови кнопок і взаємодії, тому потрібно буде в якійсь мірі навіть переробити user wall (призначена для користувача стіна, інтерфейс), трохи по-іншому побудувати логіку процесу. Це займе трохи більше часу, цей проект запустимо трохи пізніше», — сказав він.
Як працює?
Суть цифрового банкінгу полягає в тому, що клієнт може за допомогою месенджера оформити заявку на кредит або кредиту карту ПУМБ, і в подальшому в форматі 24/7 отримувати інформацію про:
- суму наступного платежу по кредиту;
- сумуостаннього зарахованого платежу;
- суму простроченої заборгованості;
- мінімальний платіж і суму повного погашення по кредиту.
Замовити картку «ВсеМожу» ПУМБ
У банку запевняють, що якщо окремо ці цифрові функції в месенджерах пропонують деякі банки, то усі послуги одночасно є тільки у ПУМБ.