Одним з очевидних варіантів вирішення такої проблеми є кредитування. Однак, цей інструмент в Україні не дуже популярний серед споживачів, у зв'язку з наступними обставинами. По-перше — нестабільність економічної системи, а саме коливання курсу валют відносно національної валюти безпосередньо впливає на кінцеву вартість продукту (сьогодні кредити видають в національній валюті, але при таких угодах банки завжди мінімізують свої ризики в договорах, враховуючи інфляцію гривні по відношенню до долара США). По-друге — високі відсотки кредитування у банках України — середній показник коливається від 17% до 24.5% в залежності від характеру нерухомості: в новобудові або готовому будинку.
Так, зважаючи на високий відсоток кредитування та коливання курсу валют, переплати за тіло кредиту з кожним роком збільшується. В першу чергу, клієнти декілька років виплачують відсотки по кредиту банку, а опісля того, лише розпочинають виплачувати і саме тіло кредиту. Зважаючи на це, нерідкі випадки, коли покупець замість однієї квартири виплачує у результаті дві. Для наочного прикладу, уявімо, що умовний клієнт хоче купити квартиру вартістю близько 25 000 дол. США. Початковий внесок дорівнює 25% від суми і складе близько 6 000 долл. США. Так, сума його кредиту становить 19 000 дол. США. За умови терміну кредитування на 10 років, клієнт в результаті заплатить за квартиру приблизно 45 000 дол. США. По суті виходить ще одна квартира. Більш того, у цих розрахунках, ми навіть не враховували інфляцію гривні.
Для порівняння, відповідно до досліджень журналістів ринку нерухомості у світі, в США більше 90% угод з нерухомості проходить при використанні іпотеки. Головним чином, це обумовлено тим, що рівень ставок по іпотечних кредитах в цій країні вважається однією із найнижчих. На сьогодні, ставка по іпотеці в США, у більшості банків країни, становить від 2.5 до 4% річних, а термін кредитування від 15 до 30 років.
Нажаль, в Україні ситуація абсолютно протилежна: банки неохоче кредитують населення, навіть, враховуючи високі відсоткові ставки. Зважаючи на це, для вирішення проблеми кредитування населення під купівлю об'єктів нерухомості, ініціативу у свої руки взяли забудовники. Вони намагаються домовитися з банками і отримати для своїх покупців найкращі умови на ринку. У той же час, їх маркетологи формують спеціальні пропозиції для стимулювання операцій на ринку нерухомості зі сторони покупців. Однак, такі рішення особливо нічого не змінюють.